Reklamációs feltételek

Reklamációs feltételek

Az garanciák feltételeire és a panaszkezelésre a Szlovák Köztrársaság jogi normái (Občiansky zákonník - zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov, zákon č. 634/1992 Zb, o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov, zákon č. 108/2000 Zb. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zísielkovom predaji) az irányadóak.

Az eladó az TURER  s.r.o. nevű társaság , Stará Vajnorská 37, Bratislava . Közösségi adószám: SK44214901

Fogyasztók azok a személyek, akik a szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el.

Termékek azok az árucikkek, amelyek a TURER s. r. o kínálatában állnak és a www.olcsocsomagtarto.hu honlapon találhatóak.

Szállítási reklamáció

A futár által kézbesített terméket kérjük alaposan ellenőrizze. Szállítás során az áru megsérülhet, és a tartozékok is elveszhetnek. Ha a terméken bármilyen kárt vagy egyéb sérülést talál,ezt azonnal jelentse a kézbesítőnek. Írja össze a jegyzőkönyvet.

  • A szállítmányt ellenőrizze és a meglévő károkat jegyezze fel. Kérjük a talált hibákat a kézbesítőnek is mutassa meg. Ön nem köteles a sérült árut átvenni.
  • Közvetlenül a károkról szóló reklamációs protokoll kidolgozása után, kérjük írásban értesítse az eladót. Levélben küldje el nekünk a termék nevét, mennyiségétbés írja le a kár mértékét. A panaszlevelében mellékelje a számla másolatát.
     E-mailben küldje el a sérült áru fényképét + a csomagolásról is, hogy el tudjuk kezdeni a reklamációs eljárást.

    VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNY LETÖLTHETŐ ITT PDF ICON

Szerződés felmondása indok megadása nélkül

Internetes vásárlás esetén a terméket fizikailag nem tudja megnézni se kipróbálni. Ezért, mint fogyasztónak joga van felmondani a szerződést az Online Shop-on keresztül. A fogyasztói védelmi törvény értelmében a kézbesítés idejétől számítva, 14 naptári nap áll a rendelkezésére, hogy a terméket visszaküldje.

  • Az eladó kizárólag a nem használt és nem felszerelt terméket vásárolja viszza! A felszerelt vonóhorog már tovább nem forgalmazható!!!
  • Abban az esetben, ha a terméket vissza szeretné küldeni, kérjük e-mailben értesítsen minket.
  • Töltse ki és a csomagba csatolja a visszaküldésről ezt a nyomtatványt. Megjegyzés rovatba írja meg, hogy megszünteti a szerződést a jogszabályban meghatározott határidőn belül, írja be az áru nevét, mi volt az ára és adja meg számlaszámát, hogy a kifizetett összeget visszatudjuk téríteni. Ügyeljen arra, hogy nevét és teljes lakcímét helyesen adja meg. Javasoljuk, hogy a számla másolatát mellékelje.
    Kérjük vásárlóinkat, hogy ügyeljenek arra, hogy a visszatérő csomagban benne legyen a nyomtatvány.
     
  • A terméket ajánlva (levéllel együtt), olyan állapotban amilyenben átvette – teljes / nem használt állapotban, mechanikus sérülések nélkül és sértetlen eredeti csomagolásban - küldje vissza. Mechanikus sérülések esetében cégünknek jogában áll felárat számlázni megegyezés alapján. Ajánlott a küldeményt ajánljuk bebiztosítani. A vásárló a terméket utánvétes csomagként nem küldheti vissza. Visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
  • 14 naptári napon belül a pénzt visszautaljuk számlájára.
  • A terméket erre a címre küldheti vissza: 

    TAZAR GROUP s.r.o.

    Stará Vajnorská 37
    831 04 Bratislava
    Slovakia
     

    mobil: +421907519909

Jótállási idő

Ha felfedeznek egy hibát a vásárolt áru jótállási időszaka alatt (nálunk 24 hónap), kérjük ez esetben lépjenek kapcsolatba az eladóval. Ha az eladó úgy határoz, hogy a hibát egy másik szolgáltató központ kezelje, akkor a reklamációs levelet e szolgáltatónak kézbesítse. A reklamációt a jogszabályban meghatározott 30 napos határidőn belül kezelni kell. Ezt az időszakot követően a fogyasztónak joga van az árut,mint “nem javíthatót” vissza küldeni.

A garancia nem vonatkozik mechanikai sérülés-,kopás-, anyag öregedés-, szakszerűtlen kezelés-, helytelen tárolás- és a telepítés- és jogosulatlan személy,– egyéb, nem szakmai beavatkozás által okozott hibákra. Ilyen és hasonló esetekben a garancia elveszíti az érvényességét. A jogellenes követelés során létrejött költségeket a vevő köteles viselni.

  • Ha a tőlünk vásárolt terméket reklamálni szeretné,kérjük erről email-ben értesítse eladónkat. Egy levélben írja le a a reklamáció okát és hogy milyen módon szeretné rendezni a reklamációt. A levélhez mellékelje a számla és a garancia bizonylat másolatát.
  • A termék visszaküldése esetén a rongálódás elkerülése érdekében a terméket csomagolja be alaposan.

Bármilyen reklamáció vagy panasz esetében,kérjük lépjen kapcsolatba velünk :  30/418 7016
 

Áru visszaszállítása

Rossz rendelés, a hiba a vásárló oldalán
 

Az áru használható,
felszerelhető
, de
nem teljesíti elképzeléseimet


 

A visszaszállítás költségei a vásárlót terhelik. A visszaszállí­tásnak 2 lehetősége van:

1. A megrendelt árut a vásárló küldi el telephelyünk címére. Figyelem: a csomagot ne küldje utánvéttel. 

2. Írásbeli (emailes) egyeztetés után, írásban megerősített rendelést követően, társaságunk megrendelheti a GLS futárját, ha  cégünk indokoltnak tartja.

A csomag maximum övmérete (2 x hosszúság + 2 x szélesség + magasság összege)
maximum 300 cm lehet.

  • A csomagot fóliába, vagy más csomagoló papírba csomagolja be, az eredeti csomagolásra ne legyen ragasztva semmi ( címke, más ragasztószalag) , –  ellenkező esetben az eredeti doboz beszerzési költségeit a vásárlóra hárítjuk át!
  • A csomagot úgy csomagolja be, hogy útközbe ne sérüljön meg. Cégünk nem felel a keletkezett károkért a csomag visszaszállítá­sa során.
  • Töltse ki, nyomtassa ki a reklamációs / visszaküldési nyomtatványt. (itt lehet letölteni)

    Nyomtatvány nélkül a reklamációs eljárást nem kezdjük el! 
  • Abban az esetben, ha tudatába van, hogy a visszaküldendő tárgyat sérülten küldi el, ezt tudassa velünk! Fényképezze le, és ezt küldje el e-mailben.
  • Általunk rendelt visszaküldés (futárszolgálat rendelése) díja:
  • 6000 FT ( csomagtartó vagy max. 15 kg-ig)
  • 10 000 FT ( vonóhorog és vonóhorogra szerelehtő kerékpártartó  ) esetén
  • Visszaszállítás esetén, ezt írásban kell rendelni !!!
    E-mialben szerepeljen:  név, pontos cím (komplett cím), ahol felveszi a csomagot a futár, telefonszám és a felvétel lehetséges dátuma ( 13:00-ig visszaigazolás esetén), következő munkanapra tudjuk rendelni a futárt.
    Abban az esetben, ha valamelyik adat hiányos lesz és a futár amiatt nem tudja felvenni a csomagot, a következő felvétel még egyszer számlázva lesz ! ( 2× fizetett visszaszállítás)
  • Visszaszállítás díját számlázáskor a termék árából fogjuk levonni
     

Hiba az eladó oldalán

A visszaszállítás költségei az eladót terhelik.

1. Írásbeli (emailes) egyeztetés után, írásban megerősített rendelést követően, társaságunk megrendelheti a GLS futárját.
 

  • A csomagot fóliába, vagy más csomagoló papírba csomagolja be, az eredeti csomagolásra ne legyen ragasztva semmi ( címke, más ragasztószalag) , – abban az esetben, ha ez nem történik meg az eredeti doboz beszerzési költségeit a vásárlóra hárítjuk át!
  • A csomagot úgy csomagolja be, hogy útközben ne sérüljön meg. Cégünk nem felel a keletkezett károkért a csomag visszaszállítása során.
     
  • Töltse ki, nyomtassa ki a reklamációs / visszaküldési nyomtatványt. (itt lehet letölteni)

    Nyomtatvány  nélkül a reklamációs eljárást nem kezdjük el! 
     
  • Visszaszállítás esetén, ezt írásban kell rendelni !!!
    E-mialbe szerepeljen:  név, pontos cím (komplett cím), ahol felveszi a csomagot a futár, telefonszám és a felvétel lehetséges dátuma ( 13:00-ig visszaigazolás esetén), következő munkanapra tudjuk rendelni a futárt.