Általános üzleti feltételek

TAZAR GROUP SK s.r.o. általános üzleti feltételei

1.Általános szállítási feltételek

Az árut a “olcsocsomagtarto.hu” e-shopon keresztül rendeli. E-mailen vagy telefonon keresztül. Telefonos megrendelés esetén, a termék nem reklamálható A megrendelt árut (ha raktáron van) a megrendelést követő napon kiszállítjuk, hacsak nem állapodtunk meg másképp a vásárlóval.Olyan termék esetén,amelyik nincs raktáron az ügyfelet telefonon vagy e-mailen keresztül értesítjük a szállítás időpontjáról. A kiszállítás a Pozsony,Stará Vajnorská 11 címről történik. 

Az árutért személyesen is eljöhet minden munkanapon 8:30-tól 17:00-ig.

A megrendelt és kézbesített árut nem lehet a vevő egyoldalú akaratánál fogva,visszaküldeni vagy lecserélni. A terméken levő címkéket tilos megrongálni, torzítani és aztán a megrongált és manipulált terméket tovább értékesíteni.

Elállás az adásvételi szerződéstől a vevő által

A vevőnek,aki a jogszabályok keretén belül nem a saját magánvállalkozói érdekei végett vásárolja a terméket, jogában áll felmondani a vételi szerződést. Az átvételtől számított 14 naptári napon belül a megkötött szerződéstől indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát megtalálja a http://www.olcsocsomagtarto.hu/…tetelek.html oldalon.

Eljárás az szerződés lemondása esetén

Abban az esetben ha a szerződést törlik az érvényességétől kezdve,akkor a szolgáltató a vevőnek és a vevő a szolgáltatónak visszaadja vagy megtéríti a kölcsönösen elfogadott feltételeket.

Az ügyfél visszaléphet a szerződéstől úgy, hogy erről értesíti a szolgáltatót elektronikusan az info@olcsocsomagtarto.hu e-mail címre.

Szerződés bontás esetén szükséges megadni a megrendelési számot, vételi dátumot és felmutatni az eredeti vásárlási bizonylatot. E dokumentumok nélkül a reklamáció érvénytelen!

Ha az ügyfél már megkapta és átvette az árut,akkor az árut visszaküldheti a szolgáltató működési helyére,ahol a szolgáltató azonnal ellenőrzi a visszaküldött termék állapotát. Abban az esetben ha az árut a szolgáltató nem kifogástalan állapotban és nem eredeti csomagolásban kapja vissza a vevő köteles megtéríteni a keletkező károkat és az áru újra forgalmazhatóvá tevésével járó költségeket ( pl. hiányzó alkatrészek, sérült áru stb.).

A vételi szerződés felmondása esetén a szolgáltató köteles az vevőnek visszafizetni a vételárat vagy annak egy részét.

Az árut ajánlva és bebiztosítva küldje vissza,mivel nem garantálhatjuk az áru postai úton való kézbesítését. Az árut ne küldje utánvételre.

Tilos az árun levő címkét rongálni vagy eltorzítani és ezt az árut ilyen állapotban értékesíteni.

A "www.olcsocsomagtarto.hu"  honlapon keresztül történő megrendelés esetén a megrendelő elfogadja az általános üzleti feltételeket.

 

A termék visszaküldése

  • Az eladó kizárólag a nem használt, nem felszerelt álapotú terméket vásárolja viszza! A felszerelt  vonóhorog már tovább nem forgalmazható!!!
  • Abban az esetben,ha a terméket vissza szeretné küldeni,kérjük e-mailben értesítsen minket.
  • Töltse ki és a csomagba csatolja a visszaküldésről ezt a nyomtatványt. Megjegyzés rovatba írja meg, hogy megszünteti a szerződést a jogszabályban meghatározott határidőn belül, írja be az áru nevét, mi volt az ára és adja meg számlaszámát, hogy az kifizetett összeget visszatudjuk téríteni. Ügyeljen arra,hogy nevét és teljes lakcímét helyesen adja meg. Javasoljuk, hogy a számla másolatát mellékelje.
    Kérjük vásárlóinkat ügyeljenek arra, hogy a visszatérő csomagban benne legyen a nyomtatvány. Anélkül raktárunkban nem tudják beazonosítani a csomag származását.
  • A terméket (levéllel együtt) olyan állapotban amilyenben átvette – teljes és nem használt állapotban, sértetlen eredeti csomagolásban küldje vissza. Ajánlott a küldeményt bebiztosítani. A vásárló a terméket utánvétes csomagként nem küldheti vissza. A visszaküldés költségeit a vásárló köteles viselni.
  • 14 naptári napon belül a pénzt visszautaljuk számlájára.

 

2.Díjszabási feltételek

A kiskereskedői árak már tartalmazzák az áfát, de nem tartalmazza a szállítási költségeket, ami az eladó által megadott árlista szerint változhat. Ezek érvényesek a szállítás időpontjáig és az eladó előzetes bejelentése nélkül megváltozhatnak­. A kereskedő az eladási árakból nem nyújt további kedvezményeket. Abban az esetben, ha megnő az eladó alapköltsége (pl. beszerzési ár, az adókulcsok, szállítási díjak, valuta árfolyam),az eladó jogosult a megállapított áremelésre. Abban az esetben, ha van előleg, ez az összeg beleszámítódik a vételárba.

3. Fizetési feltételek

A fizetés történhet készpénzben, utánvétellel vagy banki átutalással előre. Kiskereskedők határozatlan futamidejű számlára nem fizethetnek. Céges számlaigényüket kérjük, hogy jelezzék előre, mivel ezen számlák kiállításához szükségünk van az Önök adószámára és a cégük ellenőrzésére is (adószámuk érvényességének az ellenőrzésére a központi adatbázisban).

4. Kizárólagos tulajdon

Eladó a termékre fenntartja tulajdonjogát mindaddig, amíg a termék kifizetésre nem kerül a vevő által, beleértve a járulékos költségeket is. A leszállítást követően keletkezett kár a vevőre hárul.

5. Jótállás

A vevő köteles a kézbesítésnél ellenőrizni az áru állapotát!! Kár vagy hiányzó alkatrész esetén a vevő kitölti a futárnál levő szállítási nyomtatványt és ezt a megerősítés érdekében ajánlva elküldi a szállítótársa­ságnak. A vevő köteles elküldeni a felül említett szállítási nyomtatvány levélmásolatát az eladónak. A kéz­besítési reklamáció csak akkor fogadható el, ha ezt a vevö írásos formában és a kézbesítés után 5 napon belül teszi meg.

Nem megfelelő használat,túl­terhelés eredményeként keletkezett károkért az eladó nem vállal felelősséget. Az eladó köteles a felhasználót ezekről a feltételekről tájékoztatni. A terméken történő, gyártó által nem jóváhagyott változtatások eredményeként keletkezett károkért az eladó nem vállal felelősséget.

A kártérítés csak az adásvételi szerződésben szereplő termékre vonatkozik.

Az összes általunk szállított alkatrészt, amelyek a szereléshez nélkülözhetetle­nek, figyelmesen ellenőrizze le. A vonóhorog csak a meghatározott gépkocsikon használható.

Felszerelt vonóhorgot vagy tetőcsomagtartót nem lehetséges visszaadni.  A termék visszaadása csak közös megegyezés alapján lehetséges. A szállítási költségeket a vevő állja. Ilyen esetben a vevőnek jogában áll kezelési költséget kérnie,melynek értéke 10% a termék árából. Jótállási idő 24 hónap.

6. Adatkezelés

Adatvédelmi irányelvek

7. Alternatív vitarendezés


2016. február 1-jén lépett hatályba a távértékesítésben a fogyasztóvédelemről szóló törvény módosítása. Felmerült az ARS-viták alternatív megoldásának lehetősége. A fogyasztó jogainak megsértése esetén panasszal élhet egy online RSO-nál. Ez a megoldás időt és pénzt takarít meg a fogyasztóknak. A vitát mindkét fél számára békés úton 90 napon belül, bonyolultabb esetben 120 napon belül kell rendezni. Az entitások listáját az alábbi linken találja:

http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s

A panasszal az érintett RSO entitás foglalkozik, ha Ön megfelel az alábbi feltételeknek:

- minden jogi eszközt felhasznált a vita megoldására

- a szolgáltatás vagy az áru ára meghaladja a 20 eurót

- online vásárolt

- Ön végső fogyasztó,  nem vállalkozó



A panasz online benyújtható az alábbi címen:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Kérdés esetén az info@olcsocsomagtarto.hu e-mail címen fordulhat hozzánk

8. Használati jogok,bíróság helye

Ezekre, az általános szállítási és kereskedői feltételekre, a Szlovákiában érvényes jogszabályok vonatkoznak.